گلدان‌های اداری

با ارائه فضایی سبز و طبیعی از شاخ و برگ گیاهان در گلدان های اداری، ما به چشم انداز گوشه های تاریک ساختمان و دیوارهای خالی شرکت ها شادابی و زیبایی می بخشیم و برای کارکنان و مشتریان خود مناظر جدید، کاهش سر و صدا و هوایی تازه را فراهم می سازیم.

با اضافه کردن گیاهان و گلدان های اداری در طراحی دفتر و محل کارتان محیط کسب و کار خود را با زیبایی های طبیعی بهبود ببخشید. گیاهان می توانند در شرکت شما مزایایی فراتر از زیبایی شناسی ساده ارائه دهد.

مطالعات نشان داده اند با حضور گیاهان احساس استرس کمتر، کارکنان فضای کار خود را مثبت تر می بینند و تعداد روز بیماری در کارکنان کاهش می یابد.

گلدان های اداری گل و گیاه اداری

خدمات نما برگ نگار برای دفتر شما شامل نصب و راه اندازی و تعمیر و نگهداری منظم است.

 آیا شما مطمئن نیستید از چه گیاهان برای فضای کار شما را انتخاب کنید؟

تصورات خود را  از محیط موردنظرتان با مرور کاتالوگ گسترده ما از گل و گیاهان مختلف به واقعیت تبدیل کنید. مشاوران طراحی ما به منظور به دست آوردن درک روشنی از فضای سبز موردنظر شما و  ارائه طرح مناسب نیازتان با شما ملاقات خواهند کرد.

پس از مشاوره اولیه، کارشناسان ما نور محیط دفتر شما را بررسی و اندازه گیری می کنند و هنگامی که سطح روشنایی صحیح تعیین می شود، مشاوران طراحی ما شما را در انتخاب بهترین گیاهان برای دفتر کسب و کار شما کمک خواهند کرد.

گلدان های اداری دکوراسیون فضای سبز

شما می خواهید با استفاده از گیاهان و فضای طبیعی تفاوت را در محیط کاری خود ایجاد کنید. اما شما همچنین نیاز دارید که این تغییر سریع، آسان و مقرون به صرفه باشد.

شرکت نما برگ نگار با ارائه بسته های تخصصی گل و گیاه آپارتمانی و فضای باز تغییر را برای محیط کاری شما اعم از دفتر، فروشگاه ، مطب و … به ارمغان می آورد.

  • گلدان های رومیزی
  • گلدان ها کوچک روی زمین
  • گلدان های بزرگ
  • انواع فلاور باکس

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

گلدان های اداری