طراحی و اجرای فضای سبز یک کار هنری

طراحی و اجرای فضای سبز بیشتر یک کار هنری است و باید طراح در طراحی فضای سبز از ایده های مناسبی برخوردار باشد. توانایی مجری نیز در ایجاد فضای سبز شرط لازم است


طراحی و اجرای فضای سبز

یک فضای سبز زیبا در محل کار یا ساختمان دفتر شما به معنی تاثیر در رونق کسب و کار شما است. اصول طراحی فضای سبز شامل عناصر یکنواختی، مقیاس، تعادل، سادگی، تنوع، تاکید، و دنباله به عنوان اصولی است که بر خط، فرم، بافت، رنگ و… اعمال می شود و از به هم پیوستگی این عناصر هنر طراح نمود می یابد.

با این حال طراحی و اجرای فضای سبز با سایر طراحی های معماری و هنری متفاوت است، چرا که علاوه بر لحاظ کردن اصول فوق شرایط مناسب رشد و پرورش گیاهان نیز باید در طراحی لحاظ گردد.

طراحی فضای سبز تلفیقی از عناصر معماری و کشاورزی است و شامل دو بخش اصلی معماری و چیدمان گیاهی می باشد. متخصصان نمابرگ نگار با تلفیق این عناصر شما را در ایجاد یک فضای با نشاط در محیط کار و زندگی یا ایجاد محیط خصوصی آرام و خلوت در حیاط یا باغ تان همراهی می کنند.

طراحی و اجرای فضای سبز

یک فضای سبز زیبا در محل کار یا ساختمان دفتر شما به معنی تاثیر در رونق کسب و کار شما است.

اصول طراحی فضای سبز شامل عناصر یکنواختی، مقیاس، تعادل، سادگی، تنوع، تاکید، و دنباله به عنوان اصولی است که بر خط، فرم، بافت، رنگ و… اعمال می شود و از به هم پیوستگی این عناصر هنر طراح نمود می یابد. با این حال طراحی و اجرای فضای سبز با سایر طراحی های معماری و هنری متفاوت است، چرا که علاوه بر لحاظ کردن اصول فوق شرایط مناسب رشد و پرورش گیاهان نیز باید در طراحی لحاظ گردد.

طراحی فضای سبز تلفیقی از عناصر معماری و کشاورزی است و شامل دو بخش اصلی معماری و چیدمان گیاهی می باشد. متخصصان نمابرگ نگار با تلفیق این عناصر شما را در ایجاد یک فضای با نشاط در محیط کار و زندگی یا ایجاد محیط خصوصی آرام وخلوت در حیاط یا باغ تان همراهی می کنند.

طراحی و اجرای فضای سبز بیشتر یک کار هنری است و باید طراح در طراحی فضای سبز از ایده های مناسبی برخوردار باشد. توانایی مجری نیز در ایجاد فضای سبز شرط لازم است.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

توصیه میکنم اگر از فضای محدودی در خانه یا محیط کار دارید در مورد دیوارهای سبز داخلی و تابلو گیاهی بیشتر بدانید.

نظر دهید.