سیستم دیوار سبز داخلی یا Indoor Greenwall

سیستم دیوار سبز داخلی مناسب جهت استفاده در محیط های داخلی است و برای این منظور طراحی شده است. در اکثر اوقات دیوار سبز طراحی دیوار سبز داخلی بر مبنای انشعاب مستقیم ورود آب و خروجی زه آب طراحی بوده و طبق این مدل اجرا می شود. اگر چه گاهی اوقات نیز سیستم دیوار سبز داخلی میتواند بدون اتصال به جریان آب مستقیم و به صورت گردشی نصب شود و در این صورت ما فاضلاب خروجی نخواهیم داشت.
به عقیده دانشمندان داشتن گل و گیاه در فضای داخل منزل و همچنین اتاق خواب میتواند بر حس شادابی و سرزندگی افراد تاثیر گذار باشد تا جایی که پژوهش ها نشان داده است که اگر افراد افسرده روزی تنها 20 دقیقه در معرض گل و گیاه قرار بگیرند در بلند مدت روح و روان بهتری خواهند پیدا کرد و این امر در بهبود بیماری آنها به شدت تاثیر گذار خواهد بود. به علاوه سیستم داخلی دیوار سبز تصاویر جذاب و خیره کننده ای را در داخل محیط منزل، اتاق و سالن شما ایجاد خواهد کرد که میتواند توجه هر کسی را به خود جلب کند.

از جمله موارد تاثیر گذار بر روحیات انسان نگاه کردن به گل ها و گیاهان است. در همین راستا پژوهشی مبنی بر تاثیر نگاه کردن به گلها انجام شده است که در آن پژوهش نتیجه گرفته اند که وجود گل‌ها و گیاهان و فضای سبز در معرض دید انسان ها ضمن ایجاد حس رضایت و شادی، بر ایجاد حس نگرش مثبت به زندگی و ایجاد آرامش نیز تاثیر گذار است.

بنابر توضیحات داده شده افرادی که در محیطی که در آن دیوار سبز داخلی وجود دارند زندگی میکنند به دلیل تاثیر آن در کاهش ترکیبات آلی فرار ( VOCs ) و همچنین پاک کردن و مرطوب کردن هوا و ارائه محیطی روحیه بخش می توانند از زندگی سالم تر و با نشاط تری بهره مند گردند.

 

دیوار سبز داخلی

اگر فضایی برای ایجاد دیوار سبز در داخل خانه و محل کار خود پیدا نمیکنید در مورد دیوار سبز خارجی یا outdoor بیشتر بدانید.

نظر دهید.